Case Study SEO – szpitalzywiec.pl

  • Home
  • Case Study SEO – szpitalzywiec.pl
szpital
06 lip, 2024

Case Study SEO – szpitalzywiec.pl

Szpitalzywiec.pl – regularny wzrost widoczności na usługi medyczne

unnamed 3

Informacje dotyczące domeny

Domena: szpitalzywiec.pl
Branża: usługi medyczne
Budżet miesięczny: 5000 zł netto
Początek współpracy SEO: kwiecień 2023

Widoczność w Google na początku współpracy:

top3 = 72 frazy,
top10 = 127 fraz,
top50 = 1017 fraz.

Pozycjonowanie serwisu medycznego w bardzo konkurencyjnej branży

Jakie działania zostały wykonane?

Najważniejsze działania:

1. Optymalizacja i rozbudowa struktury strony oraz dobranie bazowych słów kluczowych. Nakierowanie podstron na nie ok. 200 fraz głównych.

2. Stworzenie nowych podstron, rozbudowa bloga i zmiany UX.

3. Na początku działań optymalizacja opisów dla wszystkich kategorii i podkategorii. Dodanie ich na stronę + zmiana meta tagi. Treści zostały utworzone w NeuronWriter. Optymalizacja opisów na minimum 90%. Wykorzystanie naszej indywidualnej i zaawansowanej strategii w zakresie optymalizacji treści. Zgłoszenie wszystkich adresów URL do Google przez indexing API

4. Regularna optymalizacja technical SEO przy użyciu Screaming Frog’a.

5. Publikacja artykułów sponsorowanych na portalach tematycznych lub ogólnotematycznych (artykuły od 50 zł do 500 zł za publikacje)

Jakie efekty zostały osiągnięte po ponad roku współpracy?

1. Wzrost widoczności (stan na 04/06/2024):

image

top 3 = 408 fraz (wzrost 446 %),

top10 = 1 300 fraz (wzrost 923 %),

top50 = 6 600 fraz (wzrost 548 %)

2. Wysokie pozycje na frazy transakcyjne np.: dyskopatia operacja, operacja bariatryczna, otyłość 3 stopnia i wiele innych.

3. Wzrost liczby wyświetleń (dane: Google Search Console)

image 1

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *