Case Study SEO – graef.pl

  • Home
  • Case Study SEO – graef.pl
grafe
28 cze, 2024

Case Study SEO – graef.pl

graef.pl – świetne wyniki kampani SEO dla producenta drobnego AGD

graef

Informacje dotyczące domeny

Domena: graef.pl
Branża: AGD
Budżet miesięczny: 3000 zł netto
Początek współpracy SEO: sierpień 2023

Widoczność w Google na początku współpracy:

top3 = 112 frazy,
top10 = 225 fraz,
top50 = 1506 fraz.

II. Jakie działania zostały wykonane?

Najważniejsze działania:

  1. Opracowanie zaawansowanej  architektury informacji serwisu.Nakierowanie podstron na nie ok. 300 fraz głównych.
  2. Stworzenie nowych podstron, rozbudowa bloga.
  3. Na początku naszych działań skupiliśmy się na optymalizacji opisów dla wszystkich kategorii i podkategorii na stronie. W pierwszej kolejności dokładnie przeanalizowaliśmy istniejące treści, aby stworzyć zoptymalizowane opisy za pomocą NeuronWriter, dążąc do osiągnięcia minimum 90% efektywności optymalizacji. Po opracowaniu nowych treści, wprowadziliśmy je na stronę, jednocześnie aktualizując meta tagi, aby poprawić widoczność w wynikach wyszukiwania.

    Następnie zastosowaliśmy naszą indywidualną i zaawansowaną strategię w zakresie optymalizacji treści, która uwzględnia najnowsze wytyczne SEO i najlepsze praktyki branżowe. Dzięki temu zapewniliśmy, że nasze opisy nie tylko przyciągają użytkowników, ale również są dobrze oceniane przez algorytmy wyszukiwarek.

    Na zakończenie, zgłosiliśmy wszystkie zaktualizowane adresy URL do Google za pomocą API indeksowania, co pozwoliło nam na szybsze zaindeksowanie nowych treści i ich pojawienie się w wynikach wyszukiwania. Dzięki tym działaniom, nasza strona zyskała na widoczności, a użytkownicy mogą łatwiej znaleźć interesujące ich produkty i informacje.
  4. Regularna optymalizacja technical SEO przy użyciu Screaming Frog’a.
  5. Publikacja artykułów sponsorowanych na portalach tematycznych lub ogólnotematycznych (artykuły od 50 zł do 500 zł za publikacje)

Jakie efekty zostały osiągnięte po ponad roku współpracy?

1. Wzrost widoczności (stan na 25/06/2024):

graef2

top 3 = 200 fraz (wzrost 78%),
top10 = 445 fraz (wzrost 98%),
top50 = 1662 fraz (wzrost 10%)

2. Wysokie pozycje na frazy transakcyjne na których zależało klientowi takie jak:

  • toster – TOP3
  • krajalnica – TOP3
  • krajalnica do chleba – TOP3
  • nowoczesny toster -TOP3
  • maszynka do krojenia chleba 0 TOP3

3. Wzrost liczby wyświetleń (dane: Google Search Console)

graef3